Sunday, February 20, 2011

U vezi ovog bloga

Cao djaci,

Povremeno pojedinci ostavljaju komentare u vezi ovog ili onog, pa da samo objasnim nekoliko stvari:

*Ja sa slobodnim vremenom ne stojim nikako. Kad stignem okacim nesto novo, retko obnovim nesto staro, zato verovatno ne vredi traziti od mene da to uradim, ali se obratite drugim posetiocima ovog bloga, za slucaj da oni hoce da obnove link.

*FLAC fajlove necu da postavljam, meni je to mukotrpan posao koji mi uzima jos vise vremena. Takodje, ovo je blog sa kojeg se skida besplatna muzika. Ta muzika je uglavnom sa ploca, digitalizovana. Stvarno ne kapiram razliku izmedju ripa ploce koja krcka u 320 kpbs mp3 formatu i iste u wav formatu.

*Ripovi pre ovih poslednjih singlova su losi, ako uopste ti linkovi rade. Ukapirao sam da vecina ripova, mozda cak i svi, nisu u stereo formatu. Zasto? Nemam pojma, mislim da je bio problem do kablova. Elem, nabavio sam nove kablove, zvucnu karticu, a svaki cas ocekujem i novu iglu, te kais za gramofon, pa cu uskoro da se vratim poslu.

No comments: