Thursday, May 17, 2007

KUD IDIJOTI - FUCK 7" EP

Uh, malo sam se uspavao... ma, sta uspavao?!?!?! nema se, bre, vremena za sve!
elem, KUD Idijoti, sta reci kad se vec sve zna. zacudo, ovaj 7" EP jos nisam video na netu, pa da ispravimo tu gresku. objavljen 1996 u klasicnoj postavi Sale, Tusta, Fric i Ptica, 3 odlicne stvari, omot sleduje.
Mislim da je Veruda objavio ovaj singl rezigniram cinjenicom da se diskovi lako kopiraju i piraterisu, pa se oprobao vinilom. nadam se da je vinil jos uvek nabavljiv za vas koji bi da ga imate u kolekciji - ja svakako preporucujem. omot se rasklapa u veliki poster Idijota koji mozete zalepiti na zid vase ili mamine sobe :)

http://rapidshare.com/files/31906347/KUD_Idijoti_-_FUCK_7_EP.rar.html

14 comments:

tonics said...

Bassta - postavi (uploaduj) na SMnP...

Unknown said...

Ma nemoj na ta sranja da kacis, zakaci kod Litra na najokrnjenijem mestu!! hehehhe

pop3 said...

Zemunac stvarno si neumoran...

Unknown said...

Sto puta sam ti rekao pope3 da ja nisam Zemunac koga trazis. Ja sam Bosko!! Pogledaj na blogu malog mrava http://malimrav.blogspot.com/ mozda je tamo!!! Skini neki album i ubaci na najokrnjenije mesto!! heheh

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Ej, pope3 zasto je tvoj drug Mitar spermas?

Nego reci mi nacuo sam da si doziveo cd kvalitet u zadnjih par ripova sto si uradio!!!

pop3 said...

Pa da te nisu odjebali na svim forumima i serverima, cuo bi te ripove.A odjebali su te zato sto si jebeno nenormalan.
Hajde ti nama pricaj kako je to diskutovati sam sa samim sobom. Recimo kako se osecas kada si Nidza,u kom si filingu kada si Komarac ili pop3?

Unknown said...

Ja sam mislio da ti pomudim posao pa da ripujes za pare, da ti posaljem aplikaciju a ne ko spermas Mitar da se krijes ceo zivot. Kako sam te indirektno naucio da ripujes ploce treba da se zahvalis a bio si pravi amater. Nemam ja pojima o kakvim serverima i forumima ti pricas!!! Ja posucejem sve normalne forume i ljude i nemam problema. Tebe znam sa mp3 bre, Komarac to zna ceo internet da je najveci glupak i idiot a Nidza nemam pojima ko je. Ako su oni tebi idoli onda nije ni tebi dobro... Opet si me zamenio sa nekim drugim..
Ali dobro kad bas hoces ako mi odgovoris zasto je Mitar spermas ja cu tebi rado da odgovorim na filinge!!!

pop3 said...

Verovatno zbog toga sto kara najbolje ribe na Manhattan-u.
A tebi bih toplo preporucio da se manes ploca.Probaj sa setnjama, pecanje takodje nije lose za rastrojeni nervni sistem.Vidim da sve ovo mnogo lose utice na tvoje mentalno zadravnlje.Probaj da nadjes devojku...

Unknown said...

hehhehehehehee bas si me nasmejao. Mitar je najveci drkadzija na internetu taj nije video picke vec duze vreme. A i bojim se za tebe posto sam cuo da sad zajedno preslusavate ripove ploca da vidite ko ce morati manje da drka jer ce ovaj drugi morati da ripuje ponovo. Kakvi bolesnici. Kad si spreman mogu da te povedem na pecanje posto i ti izgleda slabo ubadas osim igle... a i vidim da slusas narodnjake pa bi bilo dobro malo i tu da ne naucim... dosta si pao na rock ispitima... bledo Peco Rasicu jako bledo... mislio sam da si veci igrac... razocarao si me... Kad dodjes do Beograda da uzickas koju plocu javi mi se da te odvedem kod Makija da probijes led pa da pocnes da se hvalis kako si i ti nesto dobro ub'o a ne samo da vices po forumima kako si uripovao ploce...

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

bosko, ako nemas neke konstruktivne komentare bolje nemoj da se javljas ovde. desna ruka znas se za sta sluzi - sigurno ne za tipkanje :)

Unknown said...

Znam, da ti uštinem seku sa levu bradavicu!!! :):)

Kako nisam konstriktivan pa zar ne vidis da sam poboljsao kvalitet ripova dva amatera Pece i Mitra, a i tvoji se popravljaju. Evo izbacujem jednu konstruktivnu formulu da ne kazes da sam jaje!!

Mitar + Pop3 = Topla braca

Unknown said...

covek mani se price sa mitomanima.
okaci nesto.
mislim na muziku, samo da znas
hvala

Anonymous said...

Vidim da me neko proziva ovde!! Nemoj da brinete momci stare dobre narodnjake znate gde če te čuti. Posetite moj blog http://malimrav.blogspot.com/

i pozdrav svim mravima na svetu, pop3 kači neke albume na mom blogu