Sunday, January 6, 2013

Piloti - Pilot LP + Dvadeset Godina LP

Bilo je, ali evo opet, novi rip, superiorniji od proslog.

Preslusavao sam oba albuma skorije u kolima i ukapirao da je "Dvadeset godina" malo remek-delo i mozda bolji od prvenca, koji je inace fenomenalan.

Vec sam pre pisao o tome ovde, a sada samo da kazem da je debi album i dalje jedan od najboljih beogradskih LP-ja iz perioda novog talasa. Nazalost, malo je tu previse uticaja ska muzike, valjda se to tako  tada smatralo da treba da bude, ali i te nazovi ska pesmice su zakon! Tekstualno, ceo album je izuzetno dobar i zreo, iako na momente nije moguce provaliti sta Kiki peva.




Drugi album je neslavno propao kada se pojavio, valjda je i taj novi talas prekratko trajao. Ipaka, sada sa ove distance meni licno je taj album jos bolji od "Piloti". Produkcija Sase Habica (kome je to, koliko znam, prvi veci projekat) je odlicna, gitare praste, sve je glasnije nego na prvom albumu, dok su tekstovi jos i bolji nego na prvom albumu. Cak dve balade (po jedna na kraju svake strane ploce), obe zaista odlicne. Jebeni mod biser jugo rock muzike!

Sad, znamo da ovo jos uvek nije reizdato. Bane Lokner mi je 2008 rekao da Kikija boli dupe da remasteruje to. Sta da se radi, covek je zauzet radeci muziku sa politickim bilmezima...

P.S. Slusao sam oba albuma u kolima besomucno ovih dana i jos su mi bolji nego pre! Ne kapiram zasto nije bilo vise ovakvih albuma u SFRJ novotalasnom periodu. Stidljiva Ljubicica je bila blizu, ali malo previse teen, dok su Patrola i Parlament bili polovicno dobri.

No comments: