Monday, January 16, 2012

Jugoton Express - Elektricni Orgazam i Gordi

Zahvaljujuci Igoru Mihovilovicu (maestro par ekselans, covek koji je objavio SexA "Uzivo u Kopru" LP, izmedju svega ostalog) dodjoh do ovog bisera: ploca sa intervjuima sa Elektricnim Orgazmom i grupom Gordi.

Ja se secam dok sam radio na radiju, tj. dok sam bio volunter u omladinskoj emisiji, da je Jugoton slao ploce sa intervjuima sa svojim bendovima/izvodjacima. Cilj tij radijskih ploca je bio da se pustaju na radio talasima i tako promovisu nova izdanja. Tada sam video, recimo, plocu sa intervjuom sa Idolima, najverovatnije povodom objavljivanja "Set dana juna" albuma.


Elem, Igor je podelio sa mnom, a ja sa vama, ovaj album (ili albume, nisam siguran) na kojima Jovec zastupa Orgazam, a Zlatko Gorde. Ja sam to slusao danas na ajpodu dok sam se muvao gradom i bio u posti i povremeno sam dobivao takve napade smeha da su me ljudi gledali kao ludaka. Za Joveca me ne cudi da ima odlican smisao za humor, ali me bogami i Zlatko iznenadio. Obojica su maksimalno odlicno obavili posao - pricajuci o aktuelnim albumima svojih bendova - Jovec o "Warszawa '81", a Zlatko o "Pakleni trio".

Dakle, malo muzike, malo price... Obojica pominju magazin Arena, koji je, pretpostavljam bio sponzor ovakvih izdanja.


No comments: