Sunday, June 1, 2008

Prljavo Kazaliste - uzivo 1980


Gramofonijanci, dugo se nismo druzili, nedostajali ste mi, kao i ja vama, siguran sam. U to ime red je da vas pocastim ovim snimcima, koje, zacudo, jos ne videh na netu. Radi se o 5 zivih stvari Prljavog Kazalista iz 1980. Gde i kad tacno - ne zna se. Snimci poticu sa piratskog LP-ja sa Paraf i Kazalistem objavljenog pre par godina, gde je zastupljeno pregrst pesama iz 'pank' faze oba benda.
Mogu sa zadovoljstvom da primetim da su ovi zivi snimci skroz pristojnog kvaliteta, te da je bend bio prilicno dobro usviran u tom periodu. Uzivajte!
http://rapidshare.com/files/119322409/Prljavo_Kazaliste_-_Uzivo_1980.rar.html

2 comments:

pogled u bb said...

Bravo Bassta, odlicna rudarska iskopina!

Aktivista said...

Bassta Odlicni su ti postovi, evo skidam i ja ponesto........