Sunday, June 8, 2008

Branko Copic i ostale stvari...

Nedelja je dan za opustanje, sto znaci ripovanje jos ploca iz Gramofonijeve kolekcije. Kao sto sam vec jednom (ili mozda cak i vise puta) pomenuo, pre nekoliko godina sam igrom slucaja dosao do gomile nasih ploca koje slobodno mozemo staviti u odeljak "Bizarno". Dva albuma se doticu Branka Copica. Znamo svi ko je on, ali ko je Lari Nanos (Navrat-Nanos)??? Internet kaze da je imao jos ploca. Na ovoj je uglazbio stihove Branka Copica, uz neimenovani studijski orkestar. Muzika je podnosljiva, na momente zaista OK. O stihovima i pevanju ne bih se izjasnjavao. Presudite sami.

Lari Nanos - Sa Copicem kroz bastu sljezove boje LP (Diskos 1976)






Lari se trudi da izgleda kao Vuca Darkwood Dub...


"Dok mi ova gospodja dosadjuje, a Lari neobavezno stoji u mojoj dnevnoj sobi, ja preferiram da nosim safari kosulju" - B. Copic


Na sledecem album sam Branko Copic recituje svoje stihove.

Branko Copic - Partizanska lirika LP (RTB 1980)


A evo i par singlova koji, srecom, nemaju veze sa Brankom:

IVO ROBIC - Novi uspjesi







LOLA NOVAKOVIC - Tisina


2 comments:

Frog said...

A sta kaze omot ploce, koji je taj Nanos? Jel nas ili neki Grk?

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

pominje se i kao Lari Ristic, te da je pisao muziku za Silvanu Armenulic...