Tuesday, July 5, 2011

Elektricni Orgazam - LIsce prekriva Lisabon LP


jesje, bejase ovaj album u ovoj i onoj varijanti na netu, ali u ovoj nije bio - sa mog vinila. CD koji je Gile objavio mi nekako ne zvuci lepo, a CroRec gnjavi li gnjavi sa njihovim reizdanjima Orgazma, pa sam se ja dohvatio posla da izripujem ovu plcu, itekako dobru.
valjda ne treba sad da pricam sto je dobra? ukratko: zato sto nema niceg loseg na njoj: od omota preko prve do poslednje pesme. jebeno dobra ploca, jebeno hrabra, zato je i katastrofalno prosla, mada Orgazam nikad nije bio neki tirazan bend do "Distorzije", a od ovoga bolje nisu mogli da naprave. Jedina zamerka je sto Cavketovi timpani imaju neki "podvodni" zvuk na pojedinim mestima, ali pretpostavljam da ih nije nastimovao kako treba...
Mislim da je ovo prvi nas LP sa 17 pesama, zajebao je "Plitku poeziju" za jednu pesmu. Prvi LP ciji se naslovi svake pesme sastoje samo od jedne reci. Da ne gnjavim vise, vreme je za pocinak...

Evo ga!

5 comments:

d. said...

itekako dobru - vrlo dobru! od 17 pjesama jedna je malo iritantna i nepotrebna: Alabama! Alabama! Alabama! RE: "timpani": to su bile te godine s 1981 na 1982 kada su mladi nadobudni bandovi s ton majstorima u Ljubljani (suptilno) koristili studio na ovaj ili onaj način da bi dobili ovaj ili onaj zvuk - a bubanj je patio - čujem i kod Orgazma i kod Pankrta i kod Parafa. jel možda to? Lisabon mi je danas puno bolji nego prije... volim kad uhvatim drugi vokal i njegov glas "hRr".

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

pa jeste doduse, ElOrg je uvek imao cudne izbore obrada.
haha, "sa svojim podstanahRrom imam phRroblema..."
eto, ti si drugi covek ovog bloga, a ja nit znam ko si ni sta si!

b. said...

ni tko sam ni što sam ni zašto sam ovdje? možda i nije toliko bitno. moje trkeljanje bi svakako imalo jači utisak da komentiram i "kritiziram" vremena i događaje koje sam u potpunosti proživio. nisam. godina rođenja me je priječila i doživio sam samo posljednji (tamni) val nezavisnog underground djelovanja na rock sceni bivše države. to je također jedan od razloga što sam zainteresiran za sve ono prije, poglavito posljednje desetljeće. evo, samozvani komentator iz hrvatske i prvi trajniji problematični podstanar OPNnV-IRuS! bloga. ovdje mi je jednostavno mnogo dobro kada džabalebarim po internetu. imamo bliske godine, slične poglede i donekle dijelimo osjećaj za rock estetiku. osim toga možda jednom prilikom ipak iskopam kakvo kazetno "blago" i zakačim djevičanski link. vidimo se kada odlučiš jugozapadne australce povesti na rock turneju po jugoistočnoj evropi. historija in, nostalgija out! pozdravi iz zgb

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

haha, znaci i ti imas 21 godinu?
trebala turneja da bude pocetkom 2012, ali nece da se desi. mada, kako zamalo bejah lincovan na koncertu u ZG 2008, mozda je bolje da ne dolazimo...

b. said...

jok, ja sam još uvijek tinejđer, 18 god. ma hajde, to ti je kad u garaž-rock bircu (gdje su the Sonics jači od svega i gdje se slavi vječna vibra iz američkog rock podruma 1965/66), sviraš svoju "arty" muziku, i to solo (?)