Tuesday, July 6, 2010

VIA Talas/Talas - antologija


Za sve lenjivce evo kompletnog vinilnog opusa benda VIA Talas iliti Talas, kako su se zvali na prvom i jedinom albumu. Za one koji vole da citaju podatke na engleskom se pobrinuo lik koji je okacio info na wikipedia sajtu. Mada, svako treba da zna: bend kroz ciju je postavu proslo nekoliko manje-vise poznatih ljudi. Mra Mijatovic je uvek bila tu, Bojan Pecar na albumu, Dusan Gerzic, Misko Plavi, te gosti Vuk Vujacic, Milan Mladenovic... kamara!
Muzika je uglavnom leprsavi novotalasni pop i varijacije na isti. Vrlo slusljivo, a meni su narocito stvari sa "Artisticke radne akcije" super. Ipak, "Sama" je bio i ostao njihov najveci hit, a zavrsio je svojevremeno i u kultnom filmu "Secerna vodica". Stih "Rudi, ne diraj mi grudi" do dan-danas ostaje jedan od najbizarnijih u YU rocku...
Elem, OVDE je sve sa mojih ploca ripovano. Prve dve stvari su sa pomenute "ARA kompilacije, treca stvar "Ti" sa "Demo Top Vol. 1" LP-ja, ostatak je "Perfektan dan za banana ribe" LP-ja iz 1983, izdavac Sarajevo Disk. Naslov je, svakako, pozajmljen iz odlicne price majstora Selindzera!
Omota LP-ja ima po netu, odakle sam i gornju fotku pozajmio, hvala originalnom postavljacu!!!

4 comments:

Aktivista Neumorni said...

Gde si mladiću? Šta ima novo?

Vidim da si i pročitao onaj fini članak o nama od MARTINA POGAČARA i da je to zaista jedan pravilan prikaz onoga što radimo.

Treba da staviš link na svom sajtu dotle i pokažeš da ti je stalo do toga. Ispalo je da smo važni samo ja, ti, opet ja i ja i onaj momak sa sajtom JUGOSLOVEN, koji je jako lep.

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

eh, mladic, bilo nekad... javio sam se Pogacaru, radi doktorat... ja sam se super iznenadio. eto, postali smo slavni u akademskim krugovima, hahaha...

Anonymous said...

Je li izvodljiv re-upload
"Pod sjajem zvezda"?
Nema ga na onoj adresi.
Unapred zahvalan!

Anonymous said...

za one koji nemogu skidat sa megaupload zbog nejedinstvene ip adrese, evo nađoh sve od njih (valjda - album + 3 pesme s kompilacija) ovde:
http://thepiratebay.org/torrent/4129415/