Monday, September 3, 2007

La Strada LP

Da,da, znamo vrlo dobro da je ovaj album ripovan 173 puta i okacen na 764 razlicita mesta. Ipak, sumnjam da ce ikad biti reizdat na CDu sa originalnih traka, pa da doprinesem auditorijumu sa mojim ripom sa moje ploce. Bonus prva stvar "Zelje" (druga stvar "Spanac", hehehe), sa "Ventilator Demo Top Vol. 3" albuma.
Gledao sam La Stradu dva put - prvi kao predgrupu Ekatarina Velika na njihovim promo koncertima za prvi album u SKCu, te kao predgrupu Cacadou Look u Domu Omladine. Oba puta vrh!
http://rapidshare.com/files/53151771/LA_STRADA_-_LP.rar.html

16 comments:

pop3 said...

Bravo Gramofonije!
Kasete su gotove, samo jos forum da proradi...
Eto da ne kazes da ti niko ne aplaudira.

Unknown said...

Peco Rašiću pa nije Predrag peder ko ti da mu aplaudiraju. Predraže evo kako Peci Rašiću aplaudiraju na internet forumima:

Ko je hteo u elitu sada skida raritete i drka kitu (devojčice rade prstićima gore dole dok se pederi sa Kenjobinata i Seroboksa trpaju u guze i vole!!!) Ni Ljuba Moljac mi nije ravan nataknem na kurac sve pedere sa Kenjobinata i Seroboksa i prebacim na tavan. I DLJ tranvestita nataknem na kitu da može neometano da stavi silikone i dođe u elitu. I larsson se sag'o da mi lizne jaja, kupi slepče cd od Azre ostaćeš seljaja!!! Marina78 to jest Čmarin je hteo pametan biti, a sada samo razmišlja kako da se vozi na mojoj kiti!!! Tu je i bolesnik Miro što je kitice svim pederima dir'o!!! Za kraj pederi strpite se malo da bog da vam umesto vinila belo semenje po kosicama palo!!!

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

covece, ti si nepresusan izvor inspiracije i idol mladih!

Unknown said...

Pa dobro ostavimo to mladima da iskažu, nego ipak mislim da si ti napravio veliku grešku što im nisi doveo dva japanca da ih malo prodrmaju.

Zabrin'o sam se malo ne pišu ovde pa reko malo da ih probudim.

Kako god okreneš gotovo uvek svima dobro dođem!!! :):)

Anonymous said...

Posetite moj blog za stare dobre narodne albume. Cuo sam da i Pedja voli narodnjake. :):)

http://malimrav.blogspot.com/

Mali Mrav

Ixa said...

Hvala Bassta, definitivno najkvalitetniji rip La Strade do sada. Bolje moze samo s CeDeja, koji, kao sto i sam kazes, nece nikada biti objavljen:

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

sluzimo narodu!

DjTaurunum said...

Good blog mate. Check my 12 inch massacre at: http://djtaurunum.blogspot.com/

Anonymous said...

jaoj, ovaj blog cu od sad redovito pohodit.

Anonymous said...

Pedja svaka cast. Imas i odlicno znanje naseg blaga narodne muzike. Sve si tacne odgovore dao na mom blogu. Ne znam dokle ces vise da postavljas neke La Strade i gluposti. Daj covece malo narodnjaka

Anonymous said...

Peđa postavio sam album Branke Sovrlić koji si tražio na blogu.
Dođite i vi ne oklevajte Mali Mrav vas čeka na: http://malimrav.blogspot.com/

Aktivista said...

Covece ovo je tako simpaticno mesto da ne mogu da verujem da neko ima tako otkacenu kolekciju singlova i ploca...Imam ideju za tebe da postavis kolekcije koje niko do sada nije pa bih ti za pocetak postavio sva izvodjenja pesme MARS NA DRINU gde ima jako zanimljivih izvodjenja ili pesme koje reklamiraju odredjene proizvode samo se javi na email....

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

Mali Mrav, postavljanje narodnjaka ostavljam tebi. hvala za Branku Sovrlic, vec godinama sam trazio taj album.

Anonymous said...

Ajde basta, znam ja da u tvojoj kolekciji ima još bisera kao Jusuf i Muharem. Iznenadi Malog Mrava kao i ja tebe sa Brankom!!! :)

wayfaring stranger said...

A, pa bice cd-a ako bog da. Video si moj post na Skloi, doduse to je bilo nakon sto si postovao ovaj album. Nisam skidao tvoj rip, ali odakle je druga bonus pesma?

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

korto, kad budem imao taj CD u rukama verovacu. mada to super zvuci i na ploci. bilo bi super da ima i nekih bonusa.